Win een loopreis naar Barcelona op de Ostend Night Run

en honderden andere prijzen dankzij Ik jeune mie: hét nieuw concept voor sportliefhebbers

Sport verbindt. Dat weten ook de bedenkers van Ik jeune mie. Het concept is simpel en geniaal:  Ik jeune mie steunt én beloont iedereen die aan sport doet. Dat gaat van financiële steun en sponsoring voor atleten, tot de verzorging van communicatie of promo voor een sportclub, of -evenement. De West-Vlaamse uitdrukking voor ‘zich amuseren’ zullen we in de toekomst vaak tegenkomen. Het startschot lost Ik jeune mie op zaterdag 22 september in Oostende. Tijdens de Ostend Night Run trakteren ze lopers en supporters op duizenden prijzen.

Winnaars troef bij Ostend Night Run

Het gloednieuwe initiatief beleeft zijn vuurdoop tijdens de 4e editie van de Ostend Night Run. Ik jeune mie zal opvallen door zijn stand met krasbiljetten. Wanneer je passeert aan de stand, maak je kans op prachtige prijzen. Wie de Ik jeune mie-pagina liket op Facebook, ontvangt een krasbiljet. Er zijn meer dan 2000 prijzen te verdelen. Daarbij zitten onder andere sportkledij, een jaar gratis lopen, tote bags, en een-op-eencoachingsessies met Louise Carton. De winnaars krijgen hun prijzen meteen mee. Enkel de hoofdprijs wordt een weekje later gekozen tussen alle personen die de Facebookpagina liketen en een origineel antwoord gaven op onze wedstrijdpost. Een weekendje Barcelona voor 2 personen was nog nooit zo makkelijk verdiend. Bovendien ontvang je naast een gratis vlucht en verblijf, ook een startnummer voor de halve marathon begin maart 2019.

Louise Carton jeunt zich al

Topatlete en Oostendse trots Louise Carton is meter van de Ostend Night Run en loopt in haar Ik jeune mie-outfit mee met de Kids Run. Louise gaat er altijd helemaal voor. Zelfs als blessures ongevraagd roet in het eten gooien, blijft ze vechten én zich amuseren: helemaal de spirit van Ik jeune mie. Daarom steunt Ik jeune mie haar en organiseren ze samen ‘Louise Loopt’. Dat is een wederkerig evenement waarvoor Louise iedereen voor uitnodigt om samen met haar de loopschoenen aan te trekken. De volgende ‘Louise Loopt’ vindt plaats op 30 september op de zeedijk in Oostende. Meer info vind je op de eventpagina op Facebook.

De (be)denkers

Het idee komt van het Oostendse marketingbureau DENK! met Peter De Gryse als kopman. De Gryse: “Ik merkte binnen mijn bedrijf veel engagement en goesting om te sporten. De Denkers, mijn gepassioneerde werknemers, liggen aan de basis van het initiatief.” Maar ‘Ik jeune mie’ is er niet enkel voor de doorgewinterde sporters: “‘Ik jeune mie’ is er voor iedereen. Wat ook het niveau, de leeftijd, sport of broekmaat is. Wanneer iemand een gezonde sportieve levensstijl wil houden (of starten) is hij bij ‘Ik jeune mie’ aan het juiste adres.”

Verder zegt Peter dat hij met Ik jeune mie alleen fun voor ogen heeft. “Ik jeune mie is voor en door de mensen zelf. Door af en toe wedstrijden te organiseren op onze Facebookpagina en sportclubs te steunen, maken we sport en beweging nog aantrekkelijker en toegankelijker in Vlaanderen. We starten lokaal in Oostende en waarschijnlijk gaat de bal snel aan het rollen en ‘jeunt’ binnenkort heel Vlaanderen zich met ons concept”, concludeert Peter.

Volg ‘Ik jeune mie’ op Facebook en blijf op de hoogte van verschillende sportieve (win)acties. Deel zelf jouw sportieve ervaring met #ikjeunemie.

Voor meer info: mail naar wannes@ikjeunemie.be of bel +32 59 43 14 21.

Bedenkers achter Ik jeune mie: initiatiefnemer Peter De Gryse en woordvoerder Wannes De Jonghe

Ik jeune mie - Peter De Gryse
Ik jeune mie - Wannes Dejonghe